Πρώτο το Crash πριν από σχεδόν δυο χρόνια είχε αποκαλύψει την πρόταση «βόμβα» των Ελλήνων εφοπλιστών και παρά την αίσθηση που είχε κάνει το δημοσίευμα, δεν υπήρχε καμία εξέλιξη καθώς τα πολιτικά δρώμενα με την υποτιθέμενη επαναδιαπραγμάτευση της νεοεκλεγμένης κυβέρνηση, κάλυπταν τα πάντα.Η πρόταση των Ελλήνων εφοπλιστών εδώ και χρόνια, όπως επιβεβαιώνει και το «Πρώτο Θέμα», ήταν να δοθεί η δυνατότητα στον ελληνικό εφοπλισμό να απορροφήσει τουλάχιστον 200.000 άνεργους.

Το μέγα ζητούμενο λοιπόν είναι αντί αλλοδαποί να προσληφθούν από τους Έλληνες εφοπλιστές ελληνικά «χέρια» καθώς πλέον τα πλοία ελληνικών συμφερόντων ξεπερνάνε τα 4.000 που σημαίνει ότι αυτόματα οι θέσεις εργασίας είναι δεκάδες χιλιάδες.

Η φράση «κλειδί» είναι ατομικές συμβάσεις εργασίας.

Οι Έλληνες ιδιοκτήτες λοιπόν το θέλουν αυτό καθώς όπως λένε άνθρωποι του κλάδου, » Η δυναμική του τομέα συνυπάρχει με την εμπιστοσύνη και την ναυτοσύνη των Ελλήνων.

Οι Έλληνες εφοπλιστές θέλουν άμεσα να λυθούν τα εργασιακά, ενώ τα ναυτεμπορικά σωματεία επιμένουν στη συλλογική σύμβαση, την ώρα που η ανεργία μαστίζει τη χώρα και οι ανάγκες των νέων να εργαστούν στον ελληνικό στόλο, ολοένα και μεγαλώνουν.

Είναι όμως κοντά στο να γίνει κάτι τέτοιο; Πριν από μερικές ημέρες, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θόδωρής Δρίτσας, παρευρέθηκε στη γιορτή της θάλασσας, στην Τσακωνία και τόνισε τα εξής:

«Σκοπός της νέας ελληνικής ανάγκης της νέας πραγματικότητας αλλά και όραμα του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι να ξανά-γεμίσουν τα ελληνικά πλοία με Έλληνες και Ελληνίδες ναυτικούς.



Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, προτείνει λοιπόν ότι και πριν από σχεδόν δύο χρόνια. Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας επί των πλοίων, με όρους σύμφωνους με τα διεθνώς κρατούντα προκειμένου να μην θιγεί η ανταγωνιστικότητα του στόλου.


Για να καταλάβετε την διαφορά με ένα απλό παράδειγμα, τη στιγμή που ένας Φιλιππινέζος στοιχίζει 1.500 δολάρια το μήνα, ο Έλληνας κοστίζει 3.000 μεικτά. Το μεγάλο ζήτημα είναι ότι ο Φιλιππινέζος ζει με 1.500 δολάρια το μήνα. Ο Έλληνας μπορεί να ζήσει με το σημερινό δυσβάσταχτο κόστος ζωής στην Ελλάδα;

Αναμένεται λοιπόν να δούμε εάν η πρόταση θα γίνει αποδεκτή από την κυβέρνηση, αφού μέχρι στιγμής και ο κύριος Δρίτσας φαίνεται να είναι σύμφωνος παρόλο που υπάρχουν κάποιες μικρές διαφορές.

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι μέσα στα επόμενα 14 χρόνια, σύμφωνα με στατιστικές και υπολογισμούς διεθνών φορέων, η ελληνική ναυτιλία που αριθμεί πάνω από 4.585 πλοία, αναμένεται να χρειαστεί περίπου 600.000 νέες θέσεις εργασίας σε καταστρώματα και μηχανές.

crashonline.gr




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν αποτελούν απόψεις
του logia-starata.blogspot.com, και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Οι διαφωνίες είναι θεμιτές ή και απαραίτητες Η θέση φέρνει την αντίθεση και με λίγη διάθεση ίσως βρεθεί η σύνθεση. Για το λόγο αυτό θα παρακαλούσαμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια.

Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.

loading...

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top