Με υψηλές… ταχύτητες «τρέχουν» οι online αγορές των Ελλήνων, παρά την οικονομική κρίση και την καχεξία της αγοράς, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της E-commerce Europe.
Η συγκεκριμένη αγορά το 2015 έκανε κύκλο εργασιών 3,8 δισ. ευρώ, αυξημένη κατά 18,8% σε σχέση με το 2014. Αξιοσημείωτο είναι ότι με αυτό τον τρόπο καλύφθηκε μέρος των απωλειών των φυσικών καταστημάτων (οι αγορές μέσω internet αφορούν και υπηρεσίες όπως αεροπορικά εισιτήρια), ενώ για τη φετινή χρονιά εκτιμάται ότι η αξία της θα ανέλθει στα 4,2 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 10,5% σε σχέση με το 2015.
Συνολικά στα έξι τελευταία χρόνια της κρίσης οι Έλληνες καταναλωτές έχουν ξοδέψει συνολικά 16,3 δισ. ευρώ για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων.