Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

«Κόφτη» στα φάρμακα αδυνατίσματος βάζει το TikTok

Οι κανόνες επεκτείνονται και στην κοινή χρήση φωτογραφιών του τύπου «πριν και μετά» την απώλεια βάρους

Φρένο στο περιεχόμενο που αφορά φάρμακα αδυνατίσματος, όπως το Ozempic, επιχειρεί να βάλει το TikTok.

Σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που δημοσιεύθηκαν στον ιστότοπό της την περασμένη εβδομάδα, η πλατφόρμα θα απαγορεύσει ουσιαστικά, από τον ερχόμενο μήνα, να εμφανίζεται στην εφαρμογή της ένα μεγάλο μέρος του περιεχομένου που αφορά την απώλεια βάρους. Κι όλα αυτά την ώρα που όλο και περισσότεροι άνθρωποι που αναζητούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με δημοφιλή φάρμακα, όπως το Wegovy της Novo Nordisk και το Zepbound της Eli Lilly, στρέφονται για απαντήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, η εφαρμογή δεν θα επιτρέπει πλέον τη διαφήμιση προϊόντων για την απώλεια βάρους και θα απαγορεύει στους ανηλίκους την προβολή ή τον διαμοιρασμό περιεχομένου που δείχνει, περιγράφει και προωθεί «δυνητικά επιβλαβείς» συμπεριφορές διαχείρισης βάρους, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης φαρμάκων αδυνατίσματος.

Οι κανόνες επεκτείνονται και στην κοινή χρήση φωτογραφιών του τύπου «πριν και μετά», οι οποίες χρησιμοποιούνται για να δείξουν τη «μεταμόρφωση» που επιτυγχάνεται με την απώλεια βάρους.

Τα social media έχουν κατακριθεί επανειλημμένα για το γεγονός ότι αφήνουν το σχετικό περιεχόμενο να αυξάνεται και να πολλαπλασιάζεται φαινομενικά ανεξέλεγκτο, μη λαμβάνοντας μέτρα για να αντιμετωπίσουν την παραπληροφόρηση που μπορεί να υπάρχει.

Την ίδια ώρα, όμως, δημιουργοί περιεχομένου, που έχουν συγκεντρώσει δεκάδες χιλιάδες ακόλουθους δημοσιεύοντας περιεχόμενο σχετικό με τα φάρμακα που χρησιμοποιούνται για τη θεραπεία του διαβήτη και της παχυσαρκίας, υποστηρίζουν ότι οι περιορισμοί θα «τιμωρήσουν» μια όλο και μεγαλύτερη κοινότητα ανθρώπων που θέλει να ανταλλάξει συμβουλές και να βρει υποστήριξη σε θέματα που, παραδοσιακά, αποτελούν λόγο περιθωριοποίησής τους από τους άλλους.

Πηγή: iatropedia.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ