Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει ριζικά το μέλλον της ταξιδιωτικής βιομηχανίας

Σύμφωνα με το tornosnews.gr η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης από ταξιδιωτικούς πράκτορες και εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εφαρμογές θα αποτελέσει σημαντική τάση του μέλλοντος, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η αντιπρόεδρος της Phocuswright, Charuta Fadnis στο συνέδριο ITB Berlin Convention.

Σύμφωνα με την κ. Fadnis, το 80% των ανθρώπων όλων των ηλικιών είναι ενήμεροι για την ύπαρξη και τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης. Στις ΗΠΑ το 50% των καταναλωτών που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για προσωπική τους χρήση, είναι εξοικειωμένοι με τα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα, έναντι 35% στη Γερμανία και 30% στη Γαλλία.

Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν την ΑΙ στην διαδικτυακή παρουσίαση των υπηρεσιών τους, αύξησαν σημαντικά τα έσοδά τους, τόνισε η κ. Fadnis, κάνοντας αναφορά στην Tripadvisor η οποία κατά το πρώτο τρίμηνο μετά την εισαγωγή διαδραστικής υπηρεσίας πέτυχε να τριπλασιάσει τα έσοδα ανά πελάτη σε σύγκριση με τους κανονικούς πελάτες της πλατφόρμας.

Η κ. Fadnis προβλέπει επίσης ότι στο μέλλον εικονικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες θα αναλαμβάνουν τις κρατήσεις των ταξιδιωτών, με μια εφαρμογή όπως η One Travel η οποία σε συνεργασία με τη Google θα προσαρμοζόταν στις προτιμήσεις των χρηστών.

Ωστόσο, ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης στο μέλλον μπορεί να είναι αρνητικός, εάν χρησιμοποιηθεί, για παράδειγμα, για να δημιουργεί μεγάλο όγκο ψεύτικων κριτικών πείθοντας ταξιδιώτες να κάνουν κρατήσεις για τις οποίες αργότερα θα μετανιώσουν. Για να αποφευχθεί αυτό, θα πρέπει να συνδυαστεί η τεχνητή νοημοσύνη με την τεχνολογία blockchain, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία των κριτικών.

Παρουσιάζοντας την πιο πρόσφατη έρευνα για τον τουρισμό και την αειφορία, η κ. Fadnis, ανέφερε ότι οι ταξιδιώτες χρειάζεται να κάνουν μεγαλύτερη προσπάθεια. Ενώ το 50% δηλώνουν ότι τα περιβαλλοντικά πρότυπα και τα κριτήρια κλιματικής προστασίας καθορίζουν τις επιλογές μεταφοράς και φιλοξενίας τους, μόλις το 10% ήταν συνεπείς με τις πεποιθήσεις τους στην πράξη.

Ενώ πολλοί ταξιδιώτες πιστεύουν ότι οι τουρ οπερέιτορ, οι κυβερνήσεις και οι προορισμοί πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες για πιο αειφόρες εμπειρίες διακοπών, είναι σημαντικό σε αυτή την κατεύθυνση να συμβάλλουν και οι ίδιοι, τόνισε η κ. Fadnis. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τον σαφή καθορισμό και επικοινωνία των προτύπων, καθώς και με τις απτές και ρεαλιστικές συστάσεις στους ταξιδιώτες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΗΛΕΚΤΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 129 (VIDEO)

Δείτε το νέο επεισόδιο της σειράς ΗΛΕΚΤΡΑ που βλέπουμε στην ΕΡΤ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 129 Η Νεφέλη μπαίνει αλαφιασμένη στην κάμαρα του Παύλου. “Μας ανακάλυψαν”, του λέει με κομμένη την...