Ένας από τους τελευταίους μεγάλους οδικούς άξονες της Ελλάδας σε εκκρεμότητα, ο κλειστός αυτοκινητόδρομος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, μπαίνει σε διαδικασία ολοκλήρωσης καθώς ανακηρύχτηκε και η τελευταία μειοδότρια κοινοπραξία στον 8ο διαγωνισμό για το έργο.

Συγκεκριμένα η ιταλική GD Infrastrutture, η οποία συνεργάζεται στην Ελλάδα με τη Μηχανική, μειοδότησε για το τμήμα Μιντιλόγλι – ΒΙΠΕ Πάτρας, με έκπτωση 52,4%.

Η προθεσμία για την υλοποίηση και αυτού του τμηματικού έργου, μήκους 7,56 χιλιομέτρων, είναι 42 μήνες, ενώ το συνολικό μήκος του έργου είναι 74 χιλιόμετρα.

Στους τέσσερις πρώτους διαγωνισμός, προσωρινός μειοδότης έχει ανακηρυχτεί η κοινοπραξία Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών του ομίλου Καλογρίτσα.

Στον πέμπτο διαγωνισμό, η κοινοπραξία Ξανθάκης – ΙΝΤΕΡΚΑΤ, στον 6ο διαγωνισμό η GD Infrastrutture και στον έβδομο η ΙΝΤΕΡΚΑΤ.

Πλέον, οι υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών θα καλέσουν τους αναδόχους να φέρουν τις εγγυητικές επιστολές και να σταλούν οι συμβάσεις στο Ελεγκτικό Συνέδριο.


Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν προβλέπουν:

- Την κατασκευή των χωματουργικών έργων του αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 74 χλμ., εκ των οποίων τα 13 χλμ. αποτελούν διαπλάτυνση και βελτίωση της χάραξης του υφιστάμενου οδικού άξονα, ενώ τα υπόλοιπα 61 χλμ. διαμορφώνονται με νέα χάραξη.

- Τους οκτώ ανισόπεδους κόμβους Μιντιλογλίου, ΒΙΠΕ, Κάτω Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου.

- Νέους και αναβαθμιζόμενους παράπλευρους και κάθετους δρόμους.

- Λοιπά συνοδευτικά έργα, δηλαδή έργα αποχέτευσης όμβριων - αποστράγγισης, έργα σήμανσης - ασφάλισης - περίφραξης, μεγάλα και μικρά τεχνικά έργα (γέφυρες, άνω και κάτω διαβάσεις κ.λπ.), έργα περιβάλλοντος, εγκαταστάσεις φωτισμού της οδού κ.λπ.

- Εργασίες που υπολείπονται στα προσφάτως κατασκευασμένα έργα, εργασίες πρασίνου και προσωρινές παραλλαγές.

Πηγή: reader.gr
 
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top