Είναι κουραστικό να βλέπεις το ίδιο νούμερο στη ζυγαριά ενώ και στερείσαι και αθλείσαι. Γιατί, όμως, μπορεί να συμβαίνει αυτό;

Δεν κοιμάσαι αρκετά

Μπορεί να πηγαίνεις στο γυμναστήριο αλλά αυτό να μη σου αφήνει αρκετό χρόνο μετά για να χαλαρώσεις και να κοιμηθείς. Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος είναι πολύ σημαντικό να κοιμάσαι διότι χρειάζεσαι την έξτρα ενέργεια ώστε να τα βγάζεις πέρα και στην καθημερινότητά σου αλλά και στην προπόνηση. Η έλλειψη ύπνου επηρεάζει την ικανότητα του σώματός σου να ελέγξει τις ορμόνες που σου ανοίγουν την όρεξη με αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι ακόμα περισσότερο.

Δεν τρως σωστά

Μην εξάπτεσαι, δεν εννοώ ότι δεν προσέχεις. Μπορεί να προσέχεις αλλά με τον λάθος τρόπο. Να τρως μεν τα λαχανικά και τα φρούτα σου αλλά να μην κάνεις συχνά και τακτικά γεύματα, δηλαδή, ή να γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι κάτι που, βάσει ερευνών, σου «τρώει» από το μυϊκό ιστό και όχι από το λίπος.

Δεν κάνεις σωστή γυμναστική

Εσύ μπορεί να κοπανιέσαι με τις ώρες στο διάδρομο και να νομίζεις ότι αυτό αρκεί για να αδυνατίσεις αφού ιδρώνεις, όμως, το σώμα μας έχει την τάση να συνηθίζει στον τρόπο εκγύμνασης με αποτέλεσμα να μην χάνεις. Προσπάθησε να εντάξεις στο πρόγραμμά σου και ασκήσεις με βάρη και –κυρίως- να εναλλάσσεις τον τρόπο που γυμνάζεσαι.

πηγή: queen.gr
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top