Ο Γιώργος είχε έρωτα με τα δίκυκλα από μικρό παιδί. Στα 16 του αποφάσισε να αγοράσει μηχανή, κάτι με το οποίο η μητέρα του δεν συμφώνησε ποτέ. Τότε κατάλαβε ότι το μόνο που θα του επιτρεπόταν να καβαλήσει ήταν... το ποδήλατο. Έτσι, αποφάσισε να μετατρέψει το ποδήλατό του σε βενζινοκίνητο και κάπως έτσι ξεκίνησε ένα ιδιαίτερο πάθος για τη μηχανολογία το οποίο μετά από πολλούς σταθμούς κατέληξε στην Pushme.

Στο ενδιάμεσο διάστημα, ο Γιώργος σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο του Μπαθ στη Μ. Βρετανία και εργάστηκε ως σχεδιαστής σε διάφορες εταιρίες αυτοκινήτων σε Ευρώπη και Αμερική (μεταξύ των οποίων και η Tesla του Έλον Μασκ για τον οποίο μας μιλά παρακάτω).

Όταν επέστρεψε στο Bath για Μάστερ ασχολήθηκε με τη μελέτη του ποδηλάτου ως μοντέρνου μέσου αστικής μεταφοράς. «Η φυσική άσκηση και η έλλειψη ασφάλειας αποτρέπουν τον κόσμο από το να επιλέγει το ποδήλατο για διαδρομές κάτω των 5 χλμ» μας λέει. «Με στόχο να ξαναμπεί το ποδήλατο στο προσκήνιο, ξεκίνησα να σχεδιάζω ένα νέο μοντέλο ιδιοκτησίας ηλεκτρικού ποδηλάτου» προσθέτει.

Με λίγα λόγια, το Pushme bikes είναι ένα πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτροδότησης για ποδήλατα, το οποίο παρέχει έως και 30% μείωση στην κόπωση του ποδηλάτη και αυξημένη αντοχή στις μακρινές και ανηφορικές διαδρομές.

Ο Γιώργος Καλλίγερος μίλησε στο TheTOC για τη διαδρομή του από τα πρώτα βήματα της Pushme μέχρι σήμερα.

Τι σε δυσκόλεψε περισσότερο στα πρώτα βήματα της Pushme;

Η μετάβαση από καλός μηχανικός σε μέτριος CEO! Από τη μια μέρα στην άλλη έπρεπε να προσλάβω, να εμπνεύσω, να διοικήσω, να παρουσιάσω, να σηκώσω λεφτά, να γίνω market expert και να γενικά να δράσω σε τομείς που δεν είχαν καμία σχέση με το σετ δεξιοτήτων που έχτιζα τα τελευταία χρόνια.Γιώργος Καλλίγερος, CEO Pushme

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο “σχολείο” των startup – εξελίσσεσαι πιο γρήγορα από το πουθενά. Τα ωράρια έγιναν όντως εξωφρενικά και πάλι δεν προλαβαίναμε. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μοιράζεσαι το ταξίδι με ένα συνιδρυτή που έχει συμπληρωματικές δεξιότητες.

Τι είναι το σύστημα Pushme;

Το σύστημα Pushme αποτελείται από δυο μέρη – μία φτηνή, κομψή και αξιόπιστη συσκευή που μετατρέπει οποιοδήποτε συμβατικό ποδήλατο σε ηλεκτρικό και ένα δίκτυο από σταθμούς μπαταριών που δίνουν στις συσκευές άπειρη αυτονομία.

Ως χρήστης, αγοράζεις τη συσκευή ηλεκτροδότησης με κόστος κάτω των 200 ευρώ, η οποία εγκαθίσταται μέσα σε 5 λεπτά.

Οι σταθμοί μπαταριών τοποθετούνται σε μίνι-μάρκετ στο κέντρο της πόλης και οι χρήστες πληρώνουν ένα ελάχιστο μηνιαίο πάγιο για να έχουν πρόσβαση στις κοινόχρηστες, πάντα φορτισμένες μπαταρίες.

Το σύστημα αρχικά απευθύνεται σε κούριερ εταιριών delivery στην Μ. Βρετανία αλλά σκοπεύουμε να λανσάρουμε και στους καταναλωτές, ειδικά τοποθετώντας Pushpods σε γραφεία εργασίας.

Ποια η ανταπόκριση των χρηστών από τη μέχρι σήμερα εμπειρία τους;

Τρέξαμε ένα πολύ επιτυχημένο πιλοτικό με 10 συσκευές με την μεγαλύτερη Βρετανική εταιρία οn-demand delivery τον περασμένο Μάιο. Οι κούριερ ποδηλάτες με Pushme ήταν 4% πιο γρήγοροι από τα μηχανάκια της εταιρίας και ως αποτέλεσμα, αύξησαν τα κέρδη τους κατά 35%. Για τους κούριερ ποδηλάτες, το Pushme είναι ένα εργαλείο δουλειάς που τους επιτρέπει να παραδίδουν γρήγορα και ακούραστα. Το σύστημα έγινε γρήγορα viral μεταξύ των χρηστών και έχουμε ήδη μεγάλο αριθμό κρατήσεων.

Σε ποια φάση υλοποίησης του concept βρίσκεστε;

Πέραν του πιλοτικού, δεν έχουμε ακόμα operations. Αυτή τη στιγμή τελειοποιούμε την παραγωγή μας ώστε να είμαστε σε θέση να εκπληρώσουμε τις πρώτες αγορές μετά το καλοκαίρι. Θα έχουμε παρουσία στις κύριες πόλης στις οποίες δραστηριοποιούνται οι μεγάλες εταιρίες food delivery στην Μ. Βρετανία.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει στην Ελλάδα ένα τέτοιο σύστημα;

Εννοείται. Στην Ελλάδα και ανά τον κόσμο, όλο και περισσότερος κόσμος παραγγέλνει φαγητό, καφέ και ψιλικά online. Αυτό ασκεί πίεση στις επιχειρήσεις μιας και το κόστος delivery μπαίνει συνήθως από την τσέπη τους. Τα μηχανάκια κοστίζουν πολύ και το περιθώριο κέρδους σε παραγγελίες χαμηλού ελάχιστου κόστους δεν αρκεί για να υπερκαλύψει το κόστος.

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν πληρώνουν ούτε βενζίνη, ούτε ασφάλεια οχήματος και κούριερ ούτε άδεια κυκλοφορίας. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε μια έξυπνη πλατφόρμα όπως η δική μας που να επιτρέπει σε μαγαζάτορες να δουν το ηλεκτρικό ποδήλατο διαφορετικά.www.pushme.bike

Πιστεύω πως σύντομα θα δούμε ελληνικό delivery με Pushme και όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στέλνοντας email στο info@pushme.bike.

Πόσο σας βοήθησε το Reload Greece στα πρώτα σας βήματα;

Η πρώτη επαφή με το Reload έγινε όσο ακόμα φοιτούσα στο Μπαθ. Χρειαζόμασταν βοήθεια με τη μετάβαση από προϊόν σε επιχείρηση και έτσι αποφασίσαμε να λάβουμε μέρος στο πανεπιστημιακό τους πρόγραμμα, το οποίο και κερδίσαμε. Το Reload μας καθοδήγησε στα πρώτα βήματα της εταιρίας με 1-1 mentorship και στη συνέχεια μας στήριξε και μας συνέδεσε με πολλούς Έλληνες που βοήθησαν στο κομμάτι του business development.www.pushme.bike

Στο πλούσιο βιογραφικό σου αναφέρεις ότι έχεις εργαστεί και στην Tesla του Έλον Μασκ. Σε ποιο τμήμα;

Στην Tesla εργάστηκα το 2015 στην Καλιφόρνια ως μηχανολόγος σχεδιαστής στο τμήμα του vehicle engineering. Ήμουν υπεύθυνος για το σχεδιασμό της αερανάρτησης του Model S facelift, πάνω στην οποία δούλεψα για περίπου 6 μήνες. Μου ανήκουν 8 κομμάτια σε αυτό το αυτοκίνητο και έχω επίσης σχεδιάσει την αρχιτεκτονική της αερανάρτησης του Model X. Όπως καταλαβαίνεις είμαι αρκετά περήφανος που ένα κομμάτι της δουλειάς μου παράγεται κατά χιλιάδες και ταξιδεύει τον κόσμο πάνω σε δύο ιστορικά οχήματα.

Είχες την ευκαιρία να γνωρίσεις τον Έλον Μασκ;

Στο γραφείο λέγαμε ότι όποιος τύχαινε να γνωρίσει προσωπικά τον Έλον στο πλαίσιο της δουλειάς δεν θα ήταν για καλό! Ο Έλον συνήθως έχει ρόλο πυροσβέστη – πάει όπου υπάρχει φωτιά για να δώσει λύσεις. Σε εμένα δεν έτυχε, αλλά το γραφείο του ήταν 10 μέτρα μακριά από το δικό μας, οπότε τον έβλεπα συχνά.

Η Tesla ήταν μεγάλο σχολείο για μένα. Πέραν του μηχανολογικού και του φοβερά υψηλού επιστημονικού επιπέδου των συναδέλφων από τους οποίους έμαθα σχέδιο, στην Tesla αποκόμισα το work ethic που έχει γίνει πλέον κουλτούρα-ορόσημο στην Pushme.


Διαβάστε περισσότερα:

https://www.pushme.bike/

https://www.reloadgreece.com/

Το πρόγραμμα Reoload Greece έχει ως δωρητές το Ιδρυμα Λάτση, το Ιδρυμα Σαμούρκα, το Ιδρυμα Λεβέντη και το Ιδρυμα Κώστα Λαιμού. Συνεργάζεται επίσης με τους: Τιτάνα, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος και Eurobank.

thetoc.gr
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top