6 λόγοι που το κατατάσσουν ως το no1 δημοφιλές είδος γυμναστικής!!!


1.Πείτε αντίο στο στρες. Κάνοντας Pilates θα δείτε αμέσως αποτελέσματα. Τα μαθήματα αν κα είναι έντονα δεν δημιουργούν τραυματισμούς και γυμνάζουν όλο το σώμα. Δεν νιώθετε μόνο ότι οι ασκήσεις έχουν αποτέλεσμα αλλά αισθάνεστε ανανεωμένες και γεμάτες ευεξία αμέσως μετά. Είναι το τέλειο αγχολυτικό.

2. Το τέλειο σώμα. Δεν είναι τυχαίο που πολλές stars έχουν επιλέξει αυτό το είδος γυμναστικής. Μεταξύ άλλων διορθώνει τη στάση του σώματος, σας κάνει πιο δυνατές και βοηθά στην ισορροπία. Έρευνες έχουν αποδείξει πως η έλλειψη ισορροπίας οδηγεί σταδιακά σε απώλεια της μνήμης.

3.Μένετε πάντα σε φόρμα. Η συγκεκριμένη γυμναστική σας βοηθά να κάψετε πολλές θερμίδες και ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος, είναι να συνδυαστούν οι pilates με cardio ασκήσεις. Με αυτό τον τρόπο ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και γίνεται στοχευμένη λιποδιάλυση και σύσφιξη στα επίμαχα σημεία που έχουν ιδιαίτερη ανάγκη( γλουτοί, πόδια, κοιλιά)

4. Ξεχάστε το… καμπούριασμα. Οι Pilates βοηθούν στην σωστή στάση του σώματος ,στο κάτω μέρος της πλάτης και του αυχένα αντιμετωπίζοντας έτσι το καμπούριασμα.

5.Μπορείτε να κάνετε ακόμα κι αν είστε έγκυος. Είναι η ιδανική γυμναστική για τις μέλλουσες μαμάδες που δε θέλουν να χάσουν την φόρμα τους. Επίσης βοηθά πολύ μετά την γέννα να αποκτήσουν οι μαμάδες την αρχική του μορφή.
6 Ξεχάστε μια και καλή τους πόνους στην πλάτη. Πρέπει να ξέρετε ότι οι Pilates γνώρισαν μεγάλη ανταπόκριση, αρχικά, ως ένας είδος γυμναστικής για αποκατάσταση. Ο joseph Pilates ήταν ένας γυμναστής που αφιέρωσε τη ζωή του στη διδασκαλία των τεχνικών του πιστεύοντας ότι η κακή στάση του σώματος συνδέεται με την κακή υγεία. Θεωρούσε ότι οι καλές αναπνοές και η ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης βοηθούν πολύ στην ενδυνάμωση του κορμού και μειώνουν το στρες.

Από την καθηγήτρια ΜPH Φυσικής Αγωγής και προπονήτρια του Γ.Ο ‘’ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ’’ κ. Άντζελα Κλημεντιώτου.

+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top