Γράφει η Αντωνία Μπούζα*

Η χθεσινή παρουσία στη Μεσσηνία του Αν. Υπουργού Εξωτερικών κ. Κατρούγκαλου εκτός της απόδειξης περί της έλλειψης χρησιμότητας του θεσμού του…..επισκέπτη βουλευτή εκπροσώπου της Μεσσηνίας, αφού απλώς έλκει την καταγωγή του από τη Μεσσηνία, αλλά δεν ζει σε αυτήν, κάτι που δυστυχώς τείνει να γίνει και ευρεία πρακτική πλέον στην πολιτική μας ζωή, αναδεικνύει εμφατικά πως στην Κυβέρνηση, δεν υπάρχει σχέδιο για τίποτα.
Τα σοβαρά αναπτυξιακά θέματα κινούνται στη λογική του γόνατου, όπου χωρίς σχεδιασμό, παρά μόνο …. βλέποντας και κάνοντας και με πρωτεύουσα την επικοινωνία, ενεργούν σε καίριους τομείς της οικονομίας μας, όπως εν προκειμένω ο τουρισμός ή η αειφορία, μιας και ανεφέρθη στο θέμα της αγροτικής οικονομίας και των απορριμμάτων, ο κ. Υπουργός.
Τα τελευταία χρόνια το περιφερειακό μας αεροδρόμιο Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, κυρίαρχη πύλη εισόδου της Πελοποννήσου, παραπαίει από πλευράς λειτουργικότητας, λόγω της ασάφειας περί του τρόπου αναβάθμισης του, ενώ απαιτείται να ανταποκριθεί στη συνεχώς αυξανόμενη κίνηση των επιβατών και του ενδιαφέροντος προσέγγισης του από μεγάλες αεροπορικές εταιρείες.
Η συμβολή της Περιφέρειας στην ανοδική πορεία του αερολιμένα Καλαμάτας είναι μεγάλη και μόνο μικρόψυχες λογικές, ίσως μπορεί να υποστηρίζουν το αντίθετο.
Αναπτύσσεται ραγδαία το αεροδρόμιο Καλαμάτας κι ενισχύει το τουριστικό προϊόν της Πελοποννήσου κι αυτό αποτελεί συνειδητή πολιτική επιλογή εξ´αρχής προσωπικά του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατουλη.
Η ομαλή λειτουργία του μέχρι σήμερα, εν μέσω σοβαρών λειτουργικών δυσκολιών, οφείλεται αποκλειστικά στην άοκνη προσπάθεια των υπηρετούντων αερολιμενικών, προεξάρχοντος του αερολιμενάρχη και ουδόλως στην κρατική αρωγή.
Ήδη, την τουριστική περίοδο τρέχοντος έτους, λόγω του Ν.4427/2016 και των όσων αυτός προβλέπει για την αναδιάρθρωση της Υ.Π.Α. και τις εποπτικές -ελεγκτικές αρμοδιότητες των υπό ίδρυση Γραφείων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας προς τήρηση των Ευρωπαϊκών κανονισμών, υπήρξε σχετική υπηρεσιακή αναστάτωση και δυσλειτουργία, διότι ουδείς γνώριζε τις επιμέρους αρμοδιότητες, τους κλάδους της Υ.Π.Α. που θα καταργηθούν η θα παραμείνουν, ποιες αρμοδιότητες θα έχουν κλπ, με αποτέλεσμα οι εγκρίσεις δαπανών να καθυστερούν, οι προμηθευτές να δυσανασχετούν μιας και δεν είχαν αποπληρωθεί δαπάνες από το 2015 και γενικά δημιουργήθηκε μια τάση απαξίωσης των περιφερειακών αεροδρομίων.
Ο. κ. Κατρούγκαλος τι ήρθε να αναγγείλει στην Καλαμάτα;
Ότι δεν θα ιδιωτικοποιηθεί το αεροδρόμιο της Καλαμάτας;
Κι αν όχι, τι ακριβώς έχει σχεδιαστεί για την καλύτερη λειτουργία του;
Οι προτάσεις για ΣΔΙΤ εξετάζονται;
Τι είδους αόριστο αριστερό μένος εναντίον των ΣΔΙΤ ξεστόμισε, ουδείς κατάλαβε και τι ακριβώς υπονόησε στις δηλώσεις του ο κ. Υπουργός.
Ανέφερε πως η Κυβέρνηση είναι υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και δεν ακολουθεί τη λογική …. της Περιφέρειας υπερ των ιδιωτών;
Υπουργός ων, δεν μπορεί να συκοφαντεί τον Περιφερειακό θεσμό και να πετάει λάσπη.
Θεωρεί ήσσονος σημασίας την επιλογή της Περιφέρειας για στήριξη του αεροδρομίου Καλαμάτας;
Με λίγα λόγια δεν ξέρει, δεν έχει προχωρήσει τίποτα σε κεντρικό επίπεδο, απλά ήρθε να πει κι αυτός κάτι που μάλλον άκουσε, χωρίς να διαφαίνεται κάποιος σχεδιασμός, με αποτέλεσμα να επιτείνεται η ανασφάλεια και η ανησυχία με την ασάφεια του για το μέλλον του ταχύτατα αναπτυσσόμενου αεροδρομίου Καλαμάτας .
Το ατυχές παράδειγμα της θολότητας των δηλώσεων του κ. Κατρούγκαλου, ίσως πρέπει να παραδειγματίσει ενίοτε και την αυτοδιοίκηση, ώστε να μην ανακοινώνονται ασθμαίνοντας σχεδιασμοί, πριν τις ολοκληρωμένες προτάσεις των επικεφαλής, που έχουν τη γνώση, την εμπειρία, αλλά και την αποδοχή της κοινωνίας και των στελεχών, προς τούτο.
Αναμένουμε λοιπόν από τα κυβερνητικά στελέχη, όχι μόνο λόγια που εντείνουν την ανησυχία, αλλά ολοκληρωμένες προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των αναγκαίων έργων αναβάθμισης του αεροδρομίου Καλαμάτας, που αποτελεί για τους Πελοποννήσιους πολίτες κυρίαρχο μοχλό ανάπτυξης και προόδου .

*Αντωνία Μπούζα
Περιφ. Σύμβουλος Πελοποννήσου
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top