Πράγματι αν δεν παινέψεις το σπίτι σου... Είναι όμως αλήθεια πως εκατομμύρια τουρίστες ανανεώνουν κάθε χρόνο το ραντεβού τους με την Ελλάδα.


Αυτό βέβαια μεταφράζεται και σε μια εξαιρετική ευκαιρία για τις εγχώριες βιομηχανίες. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως εκατομμύρια άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από πρώτο χέρι τα ελληνικά προϊόντα. Ορισμένα μάλιστα από αυτά έχουν την ευκαιρία να τα ξαναβρούν μπροστά τους. Άλλωστε κάνουν και εκείνα τα δικά τους «ταξίδια» σε άλλες αγορές. Μια τέτοιου είδους εμπειρία είχαν και χιλιάδες επισκέπτες από 198 χώρες του κόσμου που συναντήθηκαν σε… ξένη έδρα με το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ. «Φορώντας» την εκτός έδρας εμφάνισή του (ξενόγλωσσες ετικέτες), το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ ταξίδεψε για τις ανάγκες της μεγαλύτερης έκθεσης ποτών τροφίμων Anuga 2017 στη Γερμανία και συστήθηκε εκ νέου ή για πρώτη φορά στο κοινό.
Από την Ήπειρο, στα πέρατα του κόσμου

Το περίπτερο της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, όπου πρωταγωνιστούσε η εξαγωγική σειρά «φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ», «μύριζε» Ελλάδα. Αναναδείκνυε με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στην παγκόσμια αγορά. Η ελληνική εταιρεία από την Ήπειρο δεν περιορίζεται στα στενά γεωγραφικά όρια της μικρής αλλά θαυματουργής Ελλάδας. Το ακριβώς αντίθετο θα λέγαμε μάλιστα. Θέλει να ενισχύσει την έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα, που αγγίζει το 40%, και βάζει ακόμα μεγαλύτερους στόχους για τα προϊόντα της, κοιτώντας στα μάτια τα διεθνή brands.

Με το ΖΑΓΟΡΙ να έχει παρουσία, μεταξύ άλλων σε Ευρώπη, Αυστραλία, ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Ρωσία, Αφρική και Κίνα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ επενδύει στις εξαγωγικές δυνατότητες. Διερευνά αγορές που το νερό αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή και τα Αραβικά Εμιράτα.
Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς

Με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι τυχαίο που κατατάσσεται στις υγιέστερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες της χώρας. Τα επίσημα μάλιστα στοιχεία της *Nielsen της δίνουν την πρωτιά των πωλήσεων σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους Επώνυμους παίκτες, με μερίδιο όγκου πωλήσεων σε λίτρα 22,8%* για το οκτάμηνο Ιανουάριου-Αυγούστου 2017.
TOTAL GREECE SM + SPT +CONVENIENCE +KIOSKS


YTD17 (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ17 – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ17)

SDESC SALES IN VALUE SALES IN VOLUME VOLUME SHARE
ZAGORI 23.729.428 81.818.327 22,8
VIKOS 18.461.096 58.382.259 16,2
PRIVATE LABEL 9.502.949 53.904.243 15,0
KORPI 9.769.837 31.485.886 8,8


* Πηγή: The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).

Την τρέχουσα χρονιά (Ιανουάριος 2017 – Αύγουστος 2017) παρουσιάζει ενίσχυση στις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών σε Ελλάδα και εξωτερικό. Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις είναι αποτέλεσμα της σταθερής εμπορικής στρατηγικής και των αυξανόμενων μεγεθών εξαγωγών της.

Φροντίζει βέβαια παράλληλα να έχει και ξεχωριστή παρουσία στην παγκόσμια αγορά μέσα από σημαντικές συνεργασίες, όπως με τη συμμετοχή της στη σημαντικότερη διεθνή έκθεση του κλάδου, Anuga. Και φυσικά μας έρχεται στο μυαλό το all time clasic… όχι απλά ένα νερό, ΖΑΓΟΡΙ.

newsit.gr
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top