Έρευνες δείχνουν ότι βάζοντας στο πιάτο μας ορισμένες τροφές μπορούν να διώξουν την κόπωση. Απαραίτητη προυπόθεση είναι να ελέγχετε ότι η έλλειψη ενέργειας δεν προέρχεται από κάποια πάθηση, όπως π.χ. υποθυρεοειδισμός, ή έλλειψη βιταμινών.

Δείτε ποιο είναι το «μενού» για ενέργεια στο φουλ

Υδατάνθρακες

Οι υδατάνθρακες αποτελούν κύρια πηγή καυσίμου για τον οργανισμό, χαρίζοντάς του ενέργεια. Σε αυτή την κατηγορία δεν ανήκουν μόνο τα γλυκά αλλά το ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι, τα μακαρόνια ολικής άλεσης, τα αντίστοιχα δημητριακά κ.ο.κ.

Κάσιους, αμύγδαλα και φουντούκια
Τα κάσιους, τα αμύγδαλα και τα φουντούκια μπορούν γρήγορα να σας χαρίσουν την ενέργεια που χρειάζεστε.

Άπαχη πρωτεΐνη

Το κοτόπουλο χωρίς την πέτσα, το χοιρινό και το μοσχάρι χωρίς το λίπος και η γαλοπούλα αποτελούν πηγές πρωτεΐνης που περιέχουν το αμινοξύ τυροσίνη, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα 2 χημικών του εγκεφάλου: της ντοπαμίνης και της νορεπινεφρίνης.

Φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται σε γενναίες ποσότητες σε φρούτα, λαχανικά, όσπρια και ολική άλεση, βοηθούν να διατηρούμε σταθερά επίπεδα ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς διακυμάνσεις.

Νερό

Έρευνες αναφέρουν ότι ακόμη και μια ήπια αφυδάτωση μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό σας και να σας «ρουφήξει» την ενέργειά σας.

Καφές

Η καφεΐνη που περιέχεται στον καφέ βελτιώνει προσωρινά τη συγκέντρωση και την ενέργεια. Προσοχή μόνο στην ποσότητα..

+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top