Κόλλησες βλέποντας την αγαπημένη σου σειρά και δεν πήγες ποτέ για ύπνο; Βγήκες για ένα χαλαρό ποτό και γύρισες ξημερώματα; Δεν μπορούσες να κοιμηθείς λόγω της ζέστης και του καύσωνα; Μην ανησυχείς σου βρήκαμε πράγματα να κάνεις μετά από έναν κακό ύπνο για να μπορέσεις να αντέξεις την επόμενη μέρα χωρίς να νυστάζεις.

1- Προσπάθησε να μην κλείσεις το ξυπνητήρι σου. Ίσως το πιο βασικό από όλα είναι να αντισταθείς στην φωνή μέσα στο μυαλό σου που σου λέει ότι προλαβαίνεις να κοιμηθείς πέντε λεπτά ακόμα.

2- Άνοιξε τις κουρτίνες και άφησε το φυσικό φως να μπει μέσα στο δωμάτιο. Όταν το σώμα σου εκτίθεται στον ήλιο σταματά να παράγει μελατονίνη, μία ορμόνη που σχετίζεται με τον ύπνο.

3- Κάνε ένα κρύο μπάνιο. Κάνε κανονικά το μπάνιο σου και μόλις ξεπλυθείς άνοιξε το νερό στο πιο κρύο που έχει για 30 δεύτερα. Μετά από αυτό ξαναγύρνα το για 30 δεύτερα στο ζεστό και μετά ξανά στο παγωμένο. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ροή του αίματος και ο οργανισμός σου ξυπνά.

4- Φάε έξυπνα. Όσο δελεαστικό και αν είναι, είναι καλό να αποφύγεις την ζάχαρη και να στραφείς σε φαγητά με πρωτεΐνη και σιτηρά. Επίσης απέφυγε τα μεγάλα γεύματα, γιατί θα σε κάνουν να νυστάζεις.

5- Ενυδατώσου. Η ενυδάτωση του σώματος είναι σημαντική κάθε μέρα, πόσο μάλλον όταν δεν έχεις κοιμηθεί καλά. Το νερό λοιπόν είναι ένας από τους σίγουρους συμμάχους σου σε μια τέτοια δύσκολη μέρα.

6- Φτιάξε μία λίστα με κεφάτα και χορευτικά τραγούδια που θα σου ανεβάσουν την διάθεση και θα σε κάνουν να ξυπνήσεις.

Πηγή: joytv.gr

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
+1 επιπλέον
 
Top