Πολυεπίπεδη στρατηγική για την αναβάθμιση της θέσης του ελληνικού κρασιού στις ξένες αγορές ακολουθεί η Διεπαγγελματική Οργάνωση Οίνου και Αμπέλου- ΕΔΟΑΟ.

Aξιοποιώντας τόσο το ελληνικό στοιχείο στις χώρες-στόχους, όσο και κάθε δυνατότητα που καθιστά ευρύτερα γνωστό το προϊόν στο καταναλωτικό κοινό, το ελληνικό κρασί «κατακτά» τις διεθνείς αγορές.

Όπως αναφέρει ο ΕΔΟΑΟ, πέρα από τη χρονική συγκυρία των εκθέσεων και των εκδηλώσεων, στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος προβολής, έχουν καλλιεργηθεί συστηματικές σχέσεις και συνεργασία με την ελληνική παροικία στην Αυστραλία, στον Καναδά και στις ΗΠΑ, όπου αξιοποιούνται και τα δίκτυα (εστιατόρια, κάβες κλπ) που ελέγχονται από Έλληνες της διασποράς, ενώ παράλληλα γίνονται στοχευμένες επικοινωνιακές δράσεις με ειδικούς του κλάδου και κορυφαίους δημοσιογράφους.

Οι δράσεις αυτές γίνονται τόσο εδώ, καθώς συχνά προσκαλούνται στη χώρα μας δημοσιογράφοι του οινικού κλάδου, όσο και στις χώρες –στόχους, όπου υποστηρίζονται προσπάθειες που αναδεικνύουν την ιδιαίτερη ταυτότητα του ελληνικού κρασιού.


Μία τέτοια προσπάθεια είναι και η εκπομπή «My Greek Table» της Ελληνοαμερικανίδας δημοσιογράφου και σεφ Νταϊάνας Κόχυλα, που θα μεταδοθεί από το δίκτυο της δημόσιας τηλεόρασης (PBS) των ΗΠΑ.

Η εκπομπή θα μεταδοθεί σε 13 ημίωρα επεισόδια και τα wines of Greece θα πρωταγωνιστήσουν, αφού η εκπομπή εξερευνά μοναδικές ελληνικές γεύσεις και ξεχωριστές πρώτες ύλες, μέσα από οδοιπορικά-αφιερώματα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.


Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top