Τελείωσε το καλοκαίρι (ή μάλλον οι καλοκαιρινές διακοπές) και πάει κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Όσοι κατάφεραν να φύγουν από την πόλη επιστρέφουν στη βαβούρα και το καυσαέριο και φυσικά πίσω στη δουλειά.

Αυτή η αλλαγή μπορεί σε κάποιους να προκαλέσει έντονο στρες και κάποιους να τους οδηγήσει ακόμα και στην κατάθλιψη. Αυτό ονομάζουν οι ειδικοί, Σύνδρομο Κατάθλιψης Μετά τις Διακοπές (PVDS – Post Vacations Depression Syndrome).

Συνήθως αυτό συμβαίνει σε περιπτώσεις που οι άνθρωποι νοιώθουν πιεσμένοι στην καθημερινότητά τους και στη δουλειά τους. Σαν αποτέλεσμα η επιστροφή τους σ’ αυτή, τους προκαλεί άγχος και ένταση.

Αν δεν έχετε καταφέρει να ξεκουραστείτε κατά τη διάρκεια των διακοπών ή οι διακοπές σας είχαν μεγάλη διάρκεια ίσως σας φανεί δυσκολότερο να επανέλθετε.

Καλό θα ήταν να προσπαθήσετε να προσαρμοστείτε σιγά σιγά. Γυρίστε 2 μέρες νωρίτερα, για να έχετε λίγο χρόνο στη διάθεσή σας να μπείτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα και να συνηθίσετε το περιβάλλον. Αν μπορείτε τα πρώτα σαββατοκύριακα μετά την επιστροφή σας κάντε μια εκδρομή. Θα σας τονώσει! Περιορίστε τα ξενύχτια και τις εξόδους σταδιακά και μπείτε ξανά στο πρόγραμμα ύπνου που είχατε. Η καλή διατροφή θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να προσαρμοστεί καλύτερα.

Σε κάποιες περιπτώσεις, αν τα συμπτώματα είναι πολύ έντονα, θα μπορούσε η πίεση που νοιώθετε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τι είναι αυτό που ενδεχομένως θα θέλατε ν’ αλλάξετε στη ζωή σας, αν δεν το έχετε είδη κάνει.

Πηγή: mytwins.gr
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top