Αρκετά συχνά επικρατεί η εσφαλμένη εντύπωση ότι το σταφύλι παχαίνει και για αυτό αρκετοί όταν κάνουν δίαιτα το αποκλείουν από τη διατροφή τους.

Κι όμως η περιεκτικότητά του σε θερμίδες δεν διαφέρει σημαντικά από αυτή των υπόλοιπων φρούτων. Ενδεικτικά, οι 15-20 ρώγες σταφύλι περιέχουν 12,3γρ. σάκχαρα και 70 θερμίδες– όσο δηλαδή ένα μικρό πορτοκάλι.
Εντούτοις αυτό που «παχαίνει» είναι η υπέρμετρη κατανάλωση σταφυλιού.

Πάντως πολυάριθμες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι τα ισχυρά αντιοξειδωτικά που βρίσκονται στα σταφύλια και ονομάζονται φλαβονοειδή, μειώνουν τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων χαλαρώνοντας τα αιμοφόρα αγγεία και τη ροή και κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, προλαμβάνουν την «κακή» χοληστερόλη που οδηγεί σε προβλήματα των αρτηριών.

Τώρα, νέες έρευνες δείχνουν ότι με τα σταφύλια μπορεί να χάσουμε πόντους στην κοιλιακή χώρα. Μάλιστα μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Michigan, διαπίστωσε ότι ένα μείγμα από κόκκινα, πράσινα και μαύρα σταφύλια, όχι μόνο αυξάνει τις αντιοξειδωτικές άμυνες του οργανισμού αλλά ταυτόχρονα μειώνει και τη φλεγμονή και το λίπος στο συκώτι και την κοιλιά.

Οι επιστήμονες τονίζουν ότι οι επιδράσεις τους μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο του μεταβολικού συνδρόμου, ένα σύνολο συνθηκών που αυξάνει την πιθανότητα ανάπτυξης καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού και διαβήτη τύπου 2.

+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top