Εάν κάνετε ένα μικρό και γρήγορο γκάλοπ και ρωτήσετε τον κόσμο αν πιστεύει ότι «το σεξ πουλάει» το πιθανότερο είναι οι θετικές απαντήσεις να φτάνουν σε ποσοστά... ρεκόρ. Κι όμως αυτό τελικά δεν ισχύει. Πρόκειται για έναν μύθο, ο οποίος καταρρίφθηκε σε επίσημη έρευνα που έγινε σχετικά με τις διαφημίσεις.

Σύμφωνα λοιπόν με την συγκεκριμένη έρευνα οι διαφημίσεις που χρησιμοποιούν το «σεξ», ακόμα κι αν πρόκειται απλά για ημίγυμνους άντρες ή γυναίκες δεν επιτυγχάνουν τον σκοπό τους, αφού σπάνια θυμάται κάποιος το προϊόν που διαφημίζεται, ενώ ακόμα κι αν το θυμάται δημιουργείται τελικά αρνητική εικόνα γι' αυτό.

Η έρευνα έγινε στα Πανεπιστήμια της Καλιφόρνιας, του Ιλινόις και της Ιντιάνα και ανέλυσε 78 διαφορετικές εκθέσεις στην οποία συμμετείχαν χιλιάδες άτομα, σχετικά με τα αποτελέσματα που έχει το σεξουαλικό απίλ στις διαφημίσεις.


Μάλλον θα πρέπει λοιπόν οι διαφημιστικές εταιρίες να βρουν άλλα κόνσεπτ από αυτά με τα ημίγυμνα μοντέλα και τα σεξουαλικά υπονοούμενα.

Πηγή: reader.gr
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top