Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νομοσχέδιο που θα προβλέπει τη συγκρότηση ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών.

Αυτό προανήγγειλε, από το βήμα της Βουλής, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.

Αφορμή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά 6 μήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιμολόγηση διαφημίσεων και χορηγιών από Μέσα Ενημέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης μεταχείρισης προσώπων ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής τους καταγωγής».

«Είμαστε σε διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Θα προχωρήσουμε στην κατάθεση του νομοσχεδίου χωρίς αιφνιδιασμούς και μέσα σε κλίμα συναίνεσης. Με την πρωτοβουλία αυτή, πολλά κανάλια που έχουν ετεροβαρή σχέση με τις διαφημιστικές εταιρίες θα μπορέσουν να βοηθηθούν και να γίνουν βιώσιμα» διαβεβαίωσε ο κ. Παππάς.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν αποτελούν απόψεις
του logia-starata.blogspot.com, και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Οι διαφωνίες είναι θεμιτές ή και απαραίτητες Η θέση φέρνει την αντίθεση και με λίγη διάθεση ίσως βρεθεί η σύνθεση. Για το λόγο αυτό θα παρακαλούσαμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια.

Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.

loading...

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top