Σύμφωνα με έρευνες 1 στους 4 ενήλικες αντιμετωπίζει προβλήματα με τον ύπνο και οι αϋπνίες είναι συχνές.
Εκτός από άλλους παράγοντες, υπάρχει περίπτωση οι αϋπνίες να οφείλονται ακόμη και στη διατροφή. Δείτε τρεις τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ποιότητα αλλά και τη διάρκεια του ύπνου σας.

Μπανάνες

Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου (NSF) των ΗΠΑ, το κάλιο στις μπανάνες λειτουργεί ως μυοχαλαρωτικό και προετοιμάζει το σώμα για ύπνο. Επίσης η τρυπτοφάνη που περιέχουν μετατρέπεται σε μελατονίνη.
Ανάλατοι ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί περιέχουν μαγνήσιο, ένα μέταλλο που συμβάλλει στη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων και χρησιμοποιείται στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες.

Γάλα και γαλακτοκομικά προϊόντα

Πρόκειται για τρόφιμα πλούσια σε τρυπτοφάνη που ευνοεί την παραγωγή σεροτονίνης, που έχει αγχολυτική δράση στον οργανισμό μας. Όπως προκύπτει από διάφορες έρευνες, ακόμη και μικρή ποσότητα μπορεί να φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Έτσι, ένα ποτήρι γάλα, για παράδειγμα, μπορεί να συμβάλει σημαντικά σ’ έναν ήρεμο ύπνο.

baby.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν αποτελούν απόψεις
του logia-starata.blogspot.com, και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Οι διαφωνίες είναι θεμιτές ή και απαραίτητες Η θέση φέρνει την αντίθεση και με λίγη διάθεση ίσως βρεθεί η σύνθεση. Για το λόγο αυτό θα παρακαλούσαμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια.

Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.

loading...

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top