Τις εξαιρετικές δυνατότητες των Ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών να αξιοποιήσουν έναν από τους μεγαλύτερους διεθνώς ομίλους e-commerce, σημείωσε ο Managing Director της Alibaba για Ιταλία Ισπανία Πορτογαλία και Ελλάδα Rodrigo Cipriani Foresio σε ομιλία του σε σημερινή εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την αναμενόμενη δραστηριοποίηση του ομίλου στην Ελληνική αγορά.

Όπως σημείωσε ο ίδιος, ο τουρισμός είναι ένας κλάδος με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης ενώ προϊόντα με συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως το κρασί και το λάδι επίσης μπορούν να έχουν σημαντική παρουσία στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ομίλου Αlibalba. Πρόσθεσε δε ότι οι κινέζοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις διεθνείς μάρκες και ιδιαίτερα για τα ευρωπαϊκά προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο κ. Cipriani υπογράμμισε ότι υπάρχει μία δυναμική κατηγορία καταναλωτών στην Κίνα που ανήκουν στη μεσαία τάξη , είναι νέοι σε ηλικία και εξοικειωμένοι με το ιντερνέτ και τις ηλεκτρονικές αγορές και ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στα Ελληνικά νησιά και να αγοράσουν προϊόντα του τόπου μας.

Η πλατφόρμα της Alibaba περιλαμβάνει εκατοντάδες εκατομμυρίων προϊόντων σε 40 διαφορετικές κύριες κατηγορίες (γεωργία και τρόφιμα, ένδυση και δέρματα, αυτοκίνηση και μεταφορές, τσάντες και υποδήματα, ηλεκτρονικά, δώρα και Παιχνίδια, υγεία και ομορφιά, οικιακός εξοπλισμός, φωτισμός και κατασκευές, μηχανήματα και εργαλεία, μεταλλουργεία-χημικά- ελαστικά και πλαστικά, συσκευασία και διαφήμιση κ.ά.). Οι αγοραστές των προϊόντων αυτών εντοπίζονται σε περισσότερες από 190 χώρες και περιφέρειες και ανταλλάσουν μεταξύ τους 100 χιλιάδες μηνύματα καθημερινώς.

Από την πλευρά της η κα. Γιάνα Γκένγκ (Yana Geng) υπεύθυνη Ανάπτυξης του συστήματος πληρωμών Alipay μίλησε για έναν παγκόσμιο τρόπο ζωής και συνήθεια εκατομμυρίων ανθρώπων. Όπως είπε χαρακτηριστικά στην παρουσίαση της πλατφόρμας, σήμερα το μεσημέρι στο ξενοδοχείο Χίλτον, η alipay δημιουργήθηκε το 2004 για να διευκολύνει το σύστημα πληρωμών και συναλλαγών. Η πλατφόρμα όμως δεν εξυπηρετεί μόνο πληρωμές αλλά είναι δίνει προτάσεις και ιδέες μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

Όπως τόνισε η κ. Γκένγκ, «δίνουμε την δυνατότητα στους εμπόρους όχι μόνο γρήγορη πρόσβαση στην αγορά αλλά και προτάσεις για σωστές συνεργασίες ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις τους».

Επεσήμανε μάλιστα ότι διαθέτουν μια δεξαμενή χρηστών που εφέτος έφτασαν τα 450 εκατομμύρια, αλλά και προωθητικές ενέργειες μέσα από τα κανάλια της.

Ταυτόχρονα βασικός στόχος της Alipay είναι τα εκατομμύρια τουριστών που ταξιδεύουν σε όλον τον κόσμο και είναι έτοιμοι να ξοδέψουν. Χαρακτηριστικά πέρυσι 120 εκατομμύρια Κινέζοι τουρίστες ξόδεψαν 250 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το 60% των Κινέζων χρησιμοποιούν την εφαρμογή.

«Πρόκειται για μια πλατφόρμα παροχής ιδεών και προτάσεων» τόνισε η κα.Γκένγκ κι ανέφερε ότι ο τζίρος της πλατφόρμας έφτασε σε μια μέρα τα 9.8 δισ. δολάρια. Αφού παρουσίασε πώς γίνεται η χρήση της Alipay η κ. Γκένγκ δήλωσε χαρακτηριστικά ότι οι Κινέζοι έχουν πάψει να ζουν και κινούνται χωρίς πορτοφόλι αλλά όχι χωρίς κινητό

Στην παρουσίαση τονιστηκε επίσης πως η πλατφόρμα μπορεί να εξελιχθεί σε όχημα για την είσοδο των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στην αγορά της Κίνας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο γεγονός ότι μέσα στα δυο χρόνια παρουσίας της "Alitrip" στο διαδίκτυο ο τζίρος έφτασε τα 100 δισ. γουάν, ενώ σε μια μέρα πριν από ένα χρόνο καταγράφηκαν έσοδα ύψους 1,5 δισ. Γουάν

Κατά συνέπεια όπως ανάφερε εκπρόσωπος της "Alitrip: οι προοπτικές για τις τουριστικές επιχειρήσεις, που θα θελήσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας διαγράφονται σημαντικές. Οι κινέζοι τουρίστες πλέον, όπως τονίστηκε, κάνουν χρήση των "έξυπνων κινητών συσκευών" και αγοράζουν τουριστικές υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου. Αναζητάνε αξιόπιστες πληροφορίες και το κλειδί για την επιτυχία αυτών που θα διαθέσουν υπηρεσίες στο Alitrip είναι η εμπιστοσύνη.

Η νέα γενιά ταξιδιωτών αναζητά πολυτέλεια στις διακοπές και φυσικά αρέσκεται να μοιράζεται τις εμπειρίες της. Χρήσιμο εργαλείο για τις ελληνικές επιχειρήσεις που θα θελήσουν να προσφέρουν υπηρεσίες στο "Alitrip", είναι το γεγονός ότι μέσω της πλατφόρμας θα μπορούν να αναγνωρίσουν τα ενδιαφέροντα κοινά τους και να στοχεύσουν ανάλογα με τα δικά τους εργαλεία μάρκετινγκ.



Ηλεκτρονικές εμπορικές αποστολές σε διεθνείς εκθέσεις

Την δυνατότητα Ελληνικών εμπορικών "αποστολών" σε διεθνείς εκθέσεις με ηλεκτρονικό τρόπο εξετάζει το υπουργείο Εξωτερικών όπως γνωστοποίησε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας σε σημερινή εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την αναμενόμενη δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά, ενός από τους μεγαλύτερους διεθνώς ομίλους e-commerce, του ομίλου Αlibaba.

Ο υφυπουργός σημείωσε ότι το υπουργείο αναζητά τις κατάλληλες λύσεις από τους ειδικούς της πληροφορικής και σύντομα θα προχωρήσει σε ανακοινώσεις ενώ γνωστοποίησε ότι άμεσα θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα εμπορικών αποστολών για το 2017 το οποίο θα είναι πιο πλούσιο από το πρόγραμμα του 2016 που και αυτό ήταν πιο πλούσιο από τα προηγούμενα χρόνια.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου σημείωσε ότι η εκδήλωση ξεπέρασε τις 500 συμμετοχές και αυτό δείχνει το ενδιαφέρον που υπάρχει στον επιχειρηματικό κόσμο για τις εξαγωγικές δράσεις και για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγορών.

Ο ίδιος σημείωσε ότι "η εξαγωγική επιτυχία μίας χώρας εξαρτάται από το πόσο οι μικροί κρίκοι της επιχειρηματικής αλυσίδας είναι καλά δεμένοι" θέλοντας να δώσει έμφαση με αυτό τον τρόπο στις συνέργειες που θα πρέπει να επιλέγουν ως κίνηση στρατηγικής οι μικρού και μεσαίου μεγέθους Έλληνες επιχειρηματίες.

Ο πρόεδρος σημείωσε ότι η εξαγωγές είναι μονόδρομος σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που υπάρχει στην ελληνική οικονομία.

Ο πρόεδρος της Enterprise Greece, της ελληνικής εταιρείας επενδύσεων και εμπορίου Χρήστος Στάϊκος ανέφερε ότι η ένωση δυνάμεων είναι σημαντικό στοιχείο για να βγούμε από την κρίση.

Μάρδας : Στόχος είναι οι μικρές επιχειρήσεις να μπουν στην πλατφόρμα και να προωθηθούν τα προϊόντα τους

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι επαφές των στελεχών της εταιρείας Alibaba, με οικονομικούς φορείς της χώρας, όπως δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΑΜΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM» ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας.

Ο κ. Μάρδας σημείωσε ότι περισσότερες από 700 ελληνικές επιχειρήσεις εκδήλωσαν ενδιαφέρον να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που τους παρέχει το συγκεκριμένο portal.

«Ο στόχος πάντως είναι οι μικρές επιχειρήσεις να μπουν στην πλατφόρμα και να προωθηθούν τα προϊόντα τους ώστε να αυξηθούν οι εξαγωγές του με ηλεκτρονικό τρόπο» υπογράμμισε ο υφυπουργός Εξωτερικών. Όπως διευκρίνισε, οι δυνατότητες που παρέχονται είναι εξαιρετικά σημαντικές και γι' αυτό το λόγο το υπουργείο, από την πρώτη στιγμή, συνέβαλε στο να διαδοθεί η πλατφόρμα σε όλους τους επαγγελματικούς φορείς .

topontiki.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια και οι απόψεις των σχολιαστών δεν αποτελούν απόψεις
του logia-starata.blogspot.com, και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

Οι διαφωνίες είναι θεμιτές ή και απαραίτητες Η θέση φέρνει την αντίθεση και με λίγη διάθεση ίσως βρεθεί η σύνθεση. Για το λόγο αυτό θα παρακαλούσαμε τα σχόλιά σας να είναι κόσμια.

Υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται.

loading...

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top