Η επίπεδη κοιλιά, αποτελεί ένα όμορφο χαρακτηριστικό στο σώμα και όνειρο πολλών γυναικών. Μάλιστα συχνά είναι δύσκολο να κατακτηθεί, καθώς πολλές γυναίκες, αν και αδύνατες, δεν μπορούν να αποκτήσουν τελικά μία απόλυτα επίπεδη κοιλιά.

Ωστόσο υπάρχουν πάντα λύσεις, ακόμη και για τα πιο δύσκολα ζητήματα. Για να πετύχεις την μείωση του κοιλιακού λίπους ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες:

- Συστηματική φυσική δραστηριότητα

- Πίνετε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους)

- Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς)

- Καταναλώνετε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά

- Καταναλώνετε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς)

- Τρώτε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς.

Onmed

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top