Μπορεί το ελληνικό Δημόσιο να έμεινε χωρίς σιδηροδρομική εταιρεία μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά όπως φαίνεται είναι υποχρεωμένο να συνεχίζει να βάζει το χέρι βαθιά στη τσέπη.

Με 50 εκατ. ευρώ το χρόνο το κράτος καλείται να επιδοτεί για την επόμενη πενταετία την εξυπηρέτηση των«άγονων» γραμμών από την ιταλική – πλέον- ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ άλλα 45 εκατ. ευρώ θα βγαίνουν από τα κρατικά ταμεία για την επιδότηση του ΟΣΕ.

Αυτό ορίζεται στο σχέδιο νόμου που κατατέθηκε την Τετάρτη στη Βουλή από τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, συμφωνα με το paraskhnio.gr.
+1 επιπλέον

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
 
Top